יום ראשון, 26 ביוני 2011

כל בוקר שאני קמה קצת הפוכה אני פותחת לי קלף מהטארוט של אושו.
אני לא בן אדם רוחני,זה מה שאומרים כל האנשים הרוחניים על עצמם.
באחד ממסעותיי בהודו הגעתי גם לפונה,וגילתי פונה מדהימה בלי שום קשר לאושו.
את הקלפים גילתי הרבה אחריי.

הקלפים של אושו הם סידרה של 79 קלפים מאוד מיוחדים ויפים,אני מתחברת עליהם בגלל הציורים המדהימים,ופשטות ההסברים.
הקלפים אינם עוסקים בעתיד,אלא "בכאן ועכשיו".
העבר כבר עבר,והעתיד עוד לא הגיע,וכדי להגיע לעתיד המבוקש שלנו עליינו לפעול בהווה.דבר שמאוד מדבר אליי בימים אילו.

לפני כמה ימים יצא לי "אמון"
כל אחד מבין ולוקח מה שהוא רוצה מהקלף הזה,
אבל אני לקחתי את התחושה של לקפוץ בנג'י בלי חבל,
איזה תחושה נפלאה זאת,לשחרר ופשוט לקפוץ.
אין מה לחשוש,
הרי מישהו יתפוס אותנו כבר שם למטה,זה תמיד קורה,אז למה לפחד כ"כ לעזוב.

ועד הקלף הבא,אני יכולה לספר שאני מתכננת מסע רוחני,.
לא החלטתי עדין לאן(יוון,הודו,סין,ערבה),לא בטוחה מתי או עם מי,אבל המחשבה על כך מרגשת מאוד....

שבוע טוב

תגובה 1:

  1. השארתי לך תגובה בצהריים והיא נעלמה לה.... אז אני משחזרת:
    ריגשת אותי!
    תהני במסע הרוחני, לא חשוב עם מי, לא חשוב מתי...
    שתמיד תפתחי קלפים שיגרמו לך להעיז
    חיים יפים אהובה!

    השבמחק