יום שני, 26 באפריל 2010

“Fashion fades, only style remains the same.”
Coco Chane

היי אני קרן מיסוק,בת 33,גרה ויוצרת בברור חיל
אני מעצבת אופנה,אביזרים ועוסקת גם בגרפיקה...

אני ההורים הגאים של

KIRNA סטודיו לעיצוב וסטיילינג בברור חיל

הקו שלי הוא וינטא'ז ,עם הרבה שאבי שיק
אני רואה את עצמי כארכיאולוגית של אופנה

אחת האהבות הכי גדלות שלי הן לנבור...
אני נוברת במקומות שאחרים כבר מזמן התייאשו .
השנייה היא לטוס.
אני מאוד מפחדת מטיסות,וכל פעם אומרת שזאת תהייה הפעם האחרונה שאעלה על מטוס,אבל כנראה זה פשוט חזק ממני או שמקרה הזה אני פשוט דג.

נחמד לא???.וככה אני בעצם משלבת את שתי האהבות שלי לעבודה שאני ממש ממש אוהבת.

שאני בחו"ל אני נוהגת להגיע לשווקי פשפשים בפרט ושווקים מקומים בכלל,
ובוחרת בקפידה שמלות ואביזרי וינטאג' שעושים לי את זה במיוחד..
כל פריט עובר עיצוב מחדש שמשמר את האופי המקורי שלה ואת הסיפור הטמון בו,
ואפשר רק לדמיין מי ואיפה לבשו אותו.

במקביל אני מייבאת ומעצבת פריטים בהשראת וינטא'ז
חגורות,עגילים,תיקים ובקרוב הפתעות נוספות....
לקו הזה קוראים
Look like a vintge
כל הפריטים בקולקצייה ,מגיעים כפריטים בודדים,כדי לשמור על יחודה של הלקוחה



בלי שום קשר אני מאוד אוהבת לבשל,ושונאת לאפות- מה לעשות אי אפשר להיות טובות בהכול...
לרקוד-רקדתי בעברי הממש רחוק,בלהקת בת דור כ-8 שנים,
לטייל-אל תספרו את זה לאיתי-בעלי
ואיך אפשר בלי ים!!!!!!-אני דגיגה אופיינית,אוהבת כל מה שקשור במים...

ולטעימה קטנה ממני:

לילי


השקה חגיגית של לילי בצבעים אביבים
ועוד מגוון פריטים חדשים
קולא'ז סייל,
כפר הס
1-2/4




אתם בטח תוהים מה זה קולא'ז סייל,
אני יכולה רק להפציר בכם לסמן ביומן את התאריכים הללו,
ולשבור תוכניות חיסכון
פרטים נוספים בהמשך......

2 תגובות:

  1. נראה לך שלא תטוסי יותר??????!!!!!!!!!
    אני רוצה טיול איתך.....בנקוק קוראת לי!
    ואני רוצה לראות עוד מלילי בצבעים אביביים,תעלי לנו שנשטוף את העיניים.

    השבמחק
  2. מקסים יא קירנה...
    רון שחורי.

    השבמחק